<< Click to Display Table of Contents >> Harcama Yönetim Sistemi > C. Harcama Yönetim Sistemi Modülleri > Yolluk İşlemleri > Yolluk Süreci > Yolluk Bildirim ve ÖEB İşlemleri > Ödeme Emri Ekleri |
Ödeme Emri Ekleri Ekranı
Ödeme Emrine eklenecek belgeler ekranından düzenlenen Ödeme Emri Belgesine eklenecek dokümanlara ilişkin aşağıdaki bilgiler girilmektedir;
➢Düzenleme Tarihi; eklenecek belgenin düzenleme tarihi girilir.
➢Doküman Tür Kodu; eklenecek belgenin türü seçilir.
➢Yüklenecek Dosya; “pdf”, “docx”, “xlsx” vb. formatta belgeler seçilerek eklenebilir.
➢Doküman Açıklaması; eklenen dokumanla ilgili herhangi bir açıklama yazılmak istenirse butonuna tıklanarak yazılır.
Yukarıdaki alanlar doldurulduktan sonra sağ alt köşedeki butonuna tıklanarak belge eklenir. Eklenecek her bir belge için aynı alanlar tekrar doldurulur.
Belgelerin eklenmesi ile ekranın sol alt köşesinde bulunan butonu tıklanarak ödeme emri oluşturulur.